Wij proberen het aanbod zo volledig en divers mogelijk te houden door erg selectief in te kopen. Neem gerust een kijkje bij onze voorraad premium occasions. Staat uw droomauto er niet bij? Laat het ons weten en wij helpen u zoeken.












































































Audi A3
- Adaptive cruise control (8T8)
- Adaptive drive assist (6I2)
- Audi pre sense front (8J3)
- Audi smartphone interface (IU1)
- Bekleding, stof "Pulse"/Mono.pur met S embleem (N2Y)
- electronic climate controle
Kenteken | NL P-232-HR |
---|---|
Carrosserie | Sedan |
Bouwjaar | 2022 |
Kleur | Mythoszwart metallic |
---|---|
Brandstof | Benzine |
Energielabel | A |
Transmissie | Automaat |
---|---|
Bekleding | Stof |
Aantal cilinders | 3 |
Aantal deuren | 4 |
---|---|
Acceleratie | 10,6 s |
BTW/Marge regeling | BTW is aftrekbaar |
Cilinderinhoud | 999 CC |
---|---|
Datum deel 1a | 24-03-2022 |
Gewicht | 1260 Kg |
Koppel | 200 Nm |
---|---|
Max trekgewicht | 1300 Kg |
Motorinhoud | 1.0 Liter |
Verbruik per 100 km | 5,1 Liter |
---|---|
Vermogen | 110 pk (81 kw) |
Adaptive cruise control (8T8) |
Adaptive drive assist (6I2) |
Audi pre sense front (8J3) |
Audi smartphone interface (IU1) |
Bekleding, stof "Pulse"/Mono.pur met S embleem (N2Y) |
electronic climate controle |
Full LED-koplampen inclusief LED achterlichten (PX2) |
MMI navigatie plus (7UG) |
Mythoszwart metallic (0E0E) |
S Line exterieur |
Uitwijkassistent (4G1) |
Velgen, 17 inch gegoten lichtmetaal "5-arm"-design (41R) |
Achterbank, in ongelijke delen neerklapbaar (3NZ) |
alarm klasse 1(startblokkering) |
aluminium delen exterieur |
Anti Blokkeer Systeem |
Anti doorSlip Regeling |
Audi connect Navigation & Infotainment (3 jaar) (IT4) |
Audi virtual cockpit (9S1) |
Bandenspanningscontrolesysteem (7K1) |
bestuurdersairbag |
bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar |
Brake Assist System |
Buitenspiegelbuizing in carroseriekleur (6FA) |
buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar |
Camera-gebaseerde verkeersbordherkenning (QR9) |
centrale deurvergrendeling met afstandsbediening |
connected services |
Decoratielijsten, aluminium "Spektrum" donker (5TD) |
Digitale radio-ontvangst (QV3) |
dimlichten automatisch |
elektronische remkrachtverdeling |
Elektronisch Stabiliteits Programma |
hoofd airbag(s) achter |
hoofd airbag(s) voor |
Lane departure warning (6I3) |
Middenarmsteun vóór (6E3) |
multimedia-voorbereiding |
Parkeerhulp achter (7X1) |
Passagiersairbag uitschakelbaar (4UF) |
passagiersstoel in hoogte verstelbaar |
radio |
regensensor |
ruitensproeiers verwarmbaar |
Sportonderstel (1JC) |
Sportstoelen vóór (Q1D) |
Sportstuurwiel, multifunctioneel in leder, driespaaks met schakelpaddels (1XX) |
start/stop systeem |
stuurbekrachtiging |
Voorruit warmtewerend (4GF) |
zij airbag(s) voor |

Autopas en RDW
Sinds 1991 registreerde de stichting Nationale Autopas (NAP) de tellerstanden van voertuigen. De RDW heeft die taak overgenomen. Ook heeft het de taak overgenomen om informatie te geven over tellerstanden. Alle informatie hierover vindt u op de website van de RDW.
Duidelijkheid over tellerstanden
De tellerstand van een voertuig heeft invloed op de prijs, de onderhoudscondities en de veiligheid van een voertuig. 5% van de gebruikte auto's in Nederland heeft een opzettelijk teruggedraaide teller. En dat terwijl het terugdraaien van tellers sinds 1 januari 2014 verboden is.
Als consument of erkenninghouder wilt u weten of de tellerstand klopt van het voertuig dat u wilt kopen. De RDW verzamelt tellerstanden van personenvoertuigen en lichte bedrijfswagens. Hierdoor ontstaat er bij zo'n voertuig een reeks tellerstanden, normaalgesproken is dit een oplopende reeks. Als de tellerstand wordt teruggedraaid, valt dat dus meteen op en is er sprake van tellerfraude. Door het registreren van tellerstanden op wettelijk voorgeschreven momenten, wil de RDW in samenwerking met NAP deze tellerfraude tegengaan.