Calamiteiten

U heeft zojuist de huurovereenkomst ondertekend en bent van plan met een van onze huurvoertuigen op pad te gaan. Wij wensen u een prettige reis. Helaas kan het voorkomen dat er onderweg wat mis gaat. Hieronder beschrijven wij wat u kunt doen bij calamiteiten onderweg.

Schade of aanrijding

Wij adviseren u ons zo snel mogelijk in kennis te stellen van de schade en daarnaast ook een schadeformulier in te vullen . Deze treft u in het voertuig aan. Het volledig ingevulde schadeformulier ontvangen wij graag spoedig .Is het niet meer mogelijk om verder te rijden? Geef dit dan aan als u met ons contact op neemt. Wij zoeken dan naar een passende oplossing.

Pech onderweg

Ondanks zorgvuldig onderhoud kan er onderweg altijd iets mis gaan. Daarom hebben wij een pech service op al onze voertuigen. In geval van pech met het huurvoertuig adviseren wij u snel contact met ons of de pech hulp op te nemen. In de meeste gevallen kunt u dan weer snel op weg. Mocht dat niet zo zijn, neem contact op en wij zorgen voor een passende oplossing.

Verduistering of diefstal

Bij verduistering of diefstal dient u zo snel mogelijk aangifte te doen bij de politie. Een kopie van de aangifte, het ingevulde schadeformulier en de originele sleutel ontvangen wij zo snel mogelijk. Daarnaast dient u ons zo snel mogelijk op de hoogte te brengen van het voorval. Tijdens kantooruren kunt u hierover bellen met 085-0530031.

In bovenstaande gevallen blijven de BOVAG Huurvoorwaarden van kracht zoals aan u is overhandigd bij de huurovereenkomst.

Telefoon nummer verhuur: 085 - 05 300 31
Noodnummer pechhulp (buiten kantoortijden en in het weekend): 085 0530 032